För Fastighetsägare &
Byggentreprenörer
För dig som vill ha de bästa förutsättningarna!
Kunddialog, inte bara snack ...
Boende kommunikation
Boende information
Projekt-hemsida
Kund/produkt-broschyrer boendeval
Ombyggnadskoordination
Godkännandeprocess
Byggaviseringar
Kundsupport med tekniskt kunnande
Evakueringslogistik med transport
Vi är relationsbyggare och Sveriges första och enda kompletta PR och Kommunikationsbyrå för Stambyten och ombyggnader. Resultatet blir mer kostnadseffektivt och kvalitativt.
Ett arbete som utförs i fastigheten måste marknadsföras, kommuniceras och koordineras för alla boende. Det är vår spetskompetens!
Vad ska ni genomföra och kommunicera?
Ett stambyte och ombyggnad kan skapa oro och röra upp massor av känslor för människorna som bor i fastigheten. Det är inte bara en fråga om logik, raka linjer, materialval, matematik och rutor i ett schema.
Har ni en kontaktkanal som kan svara på alla frågor, och då menar vi alla frågor? Har ni tiden med de boende och kan vårda kundrelationerna? Har ni öppettider och ett telefonnummer till supporten?
Det finns många orsaker till att projekt kan försenas eller helt haverera.
Vi håller reda på alla kundärenden, svarar på alla frågor, dämpar oro och frustation. Vi gör det enklare och smidigare för alla i renoveringsprojektet.
Vill ni spara tid, vara kostnadseffektiva och genomföra smidigare renoveringsprojekt med kunden på agendan?
Välkommen att kontakta oss helt förutsättningslös på Kunddialog.se
Ett samtal som helt kan förändra och effektivisera ombyggnaden.
Vi vårdar och förvaltar boenderelationerna hela vägen
Gör en bra värd bättre...
Fas 1. Prolog Projektering
Tjänster
- Kundinsikt
- Analyser
- Kundkommunikation
- Planering ersättningslägenhet, kvarboende & omflyttning (transport och koordination)
- Kundenkäter
- Information och dialogmöte
- Ljud, ljus & scenproduktion Hyresgästmöten
- Moderator Hyresgästmöten
- Fastighet & Bygdehistoria (då & nu)
- Projekthemsida (info kanal)
- Sociala medier (info innehåll)
- Samrådsgrupp "Hyresgästföreningen - Hyresgäster - Fastighetsägare"
Fas 2. Etablering
Fas 3. Produktion
Fas 4. Eftermarknad
Tjänster
- Inflyttning- och återflyttschema (transport och koordination)
- Kvalitetssäkring av lägenhet innan inflyttning
- Städning (akut)
- Återflytt magasinerat källarförråd (transport och koordination)
- Nyckelkvittering återflytt
- Nyckelkvittering nyinflyttad
- Eftermarknadsärenden (administrativ hantering och rapportering)
- Hanterar och administrerar utlägg för boende (t ex elfakturor)
- Beställning hantverkshjälp med RUT-avdrag
Fas 5. Epilog uppföljning
Gör bra bättre ...